Een korte terugblijk over de afgelopen periode.

In 2022 konden we eindelijk weer oefenen en uitvoeringen geven na de gedwongen stop i.v.m. Covid.

Het meest recent hebben we op zondag 15 januari meegewerkt aan het Nieuwjaarsconcert van de Fanfare St. Caecilia in America.
Wij en onze bezoekers waren zeer tevreden over de variatie en kwaliteit van dit concert.

Een paar weken daarvoor hebben we een steentje mogen bijdragen aan de Hoogmis op 1e Kerstdag.
Onder “Kijk en Luister” vind je een opname van 1 van de liederen, die ten gehore zijn gebracht.

Weer een paar weken daarvoor op zondag 18 december heeft ons koor opgetreden op twee locaties in het centrum van Horst.
Helaas is vrij veel van het geluid verwaaid, waardoor onze prestatie niet helemaal tot zijn recht is gekomen.

Een week daarvoor waren we op zondag 11 december te gast bij het Gemengd koor Budel, waar we in het MFC de Borgh mochten meewerken aan hun Kerstconcert.
Ook hier waren deelnemers en bezoekers zeer tevreden over de uitvoeringen.