Menu Sluiten

Jubileumconcert op 9 en 10 november 2024.

Na enkele jaren van uitstel door o.a. de coronacrisis zijn we verheugd dat we u kunnen mededelen, dat Het Horster Mannenkoor (opgericht in 1894) het 125+5= 130-jarig jubileum viert op zaterdag en zondag  9 en 10 november 2024 in ’t Gasthoês.

Onder leiding van onze dirigent Jan Mertens starten we met het opbouwen van een nieuw, verfrissend repertoire. Een goed moment voor nieuwe leden, die geïnteresseerd zijn in zang- en koormuziek om in te stappen.

Als gastzangers treden o.a. René van Wegberg en Miel Hoeijmakers op.

Op het programma staan werken van Horster artiesten en door Horster artiesten bewerkte werken.

Naast deze werken laten we muziek horen van de middeleeuwen tot hedendaagse werken als Don’t stop me now van Queen, Haus am See en Come back my love.

Ons koor repeteert elke maandagavond van 19.30 -uur tot 21.45 uur in ’t Gasthoês.

Iedereen is welkom op deze avond. Wilt je meer weten? Mail dan naar voorzitter Fred van Neerven voorzitter@horstermannenkoor.nl .