Menu Sluiten

Horster Proms Concert op zaterdag 9 november in ’t Gasthoês.

Dit jaar bestaat het Horster Mannenkoor 130 jaar. Dit vieren we op zaterdag 9 november 2024 a.s. in ’t Gasthoês tijdens het

Horster Proms Concert

Het programma is een mix van koor- en popmuziek. Als solisten treden Renée van Wegberg o.a. bekend van Zondag in het Zuiden, Miel Hoeijmakers, Jacqueline Fijnaut, dirigent van het Meuleveldkinderkoor, en Maikel van Helden op.

Haus am See, Come back my love, Une belle histoire, Bella Ciao, Don’t stop me now van Queen, Memories en MultiColor zijn o.a. nummers die de revue passeren.

Naast de solisten treden op het Meuleveldkinderkoor o.l.v. Jacqueline Fijnaut en Vocalgroup Hoor’s o.l.v. Jori van Gemert.

Een band bestaande uit Joep Vullings,  Richard Kleuskens, Stijn Vullings en Geert Keijsers maakt het compleet. Dit alles staat onder de bezielende leiding van dirigent Jan Mertens; de koorregie is in handen van Esther Koenen.

De kaartverkoop start in de laatste week van augustus; eerst voor alle sponsoren, Vrienden van en oud-leden van het Horster Mannenkoor.